Kopia av Service Academy Logga

Linda Hammarstrand

Utvecklingskonsult 

Hon liknar företaget vid en stor stafett där varje medarbetare har huvudrollen på sin sträcka. Det som gör företag ledande idag är vårt sätt att samarbeta och kunskapen om det vi gör. Vi måste arbeta tillsammans och inte bara samtidigt, där samarbetet är kännbart är det en glädje att vara kund. Verksamhetens framgång vilar helt i händerna på våra medarbetare – det är våra vanor och beteenden som syns på den sista raden!

Linda Hammarstrand har 20-års erfarenhet av kommunikation, HR och utbildning inom Stena Sfären. Hennes senaste uppdrag var att levandegöra Stena’s affärsfilosofi och värdegrund för 22 000 medarbetare världen över.

Idag arbetar Linda för Clarion Hotels som Director of Passion med ansvar för företagskulturen och  employer branding. Hon är en av Sveriges mest uppskattade föreläsare och talar om just det hon ansvarar för – om hur man skapar prestationskultur!